måndag 4 januari 2010

Inspiration

Nu jäklar! Nytt år nya tag.

Detta år ska jag anstränga mig lite till. Äta mer hälsosamt och träna lite mer. Måste få bättre balans i min kropp. Just nu sliter jag ner lite för mycket muskler.
Ett steg är att äta vegetariskt en gång i veckan. Framför allt äta mer grönt varje dag! Tänka lite mer på att få i sig allt. Läsa på mer om kost och hälsa.
Börja tänka lite annorlunda när det gäller att laga mat. Inte ha potatis, ris eller pasta till allt.

Nu behöver jag bara lite ny inspiration!!

2 kommentarer:

  1. JAg behöver också insperation Mia!! :) , är dålig på maten nu igen.
    Äter man för mycket växer musklerna och allt känns bra FÖRUTOM magen som växer då den med :(.
    Äter man för lite går man ner på magen men samtidigt så går resten av kroppen ner också.

    Och vart händer det först JO!!! inte magen i alla fall den tar längst tid.

    Förstår du vad jag menar??

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis vad du menar. Tror nog att alla har lite samma problem. Men jag säger det igen- Balans! Ät lagom.Och framför allt försök äta bra och med jämna mellan rum så du inte små äter eller blir sugen...
    Kan du be om hjälp på gymmet med träning av magen???
    Jag är fortfarande övertygad om att du måste kunna träna bort en hel del...

    SvaraRadera