måndag 11 januari 2010

Älskade barn

Jag har jobbat hela helgen så i fredags sov vi över hos mamma och pappa så jag kunde få träffa barnen lite mer. Mamma har gjort egen svartvinbärs marmelad. Gissa om den va poppis!! Han åt upp marmelade och sköt fram mackan till Christer och pekade på mackan och på burken och sa me, me och smackade med läpparna. Gull unge!
Ebba va snäll och hjälpte mig i stallet efter frukosten.


Idag va första måndagen som jag inte va hemma med dom. Christer tog halv dagen och sen körde han dom till Bolex så jag och mamma kunde hjälpas åt.

Ebba ser lite vild ut, men det är hon ju! Leker med veterinär stationen hon fick i julklapp....



5 kommentarer:

  1. Mina älskade barn barn :) saknar dom varje dag. Undrar om alla fyra kanske vill bli smålänningar :) ?

    SvaraRadera
  2. mmm nja kanske flytta lite längre söder ut...spaninen, italien?? trött på sverige och kyla. Vi kan väl starta en vin gård i Italien??

    SvaraRadera