måndag 28 september 2009

Kingen o Jessi

Idag är ingen bra dag...barnen undrar nog varför jag börjar gråta för ingenting...Imorgon ska Eric komma och köra in Kingen till slakt. Det bestämde vi ju i april/maj redan men ändå känns det som en överraskning. Jag har ju inte gjort nåt annat än ignorerat att denna dag ska komma. Kingen är ju ändå inte den hästen jag har haft den bästa kontakten med. Ändå är det så svårt att veta hur man ska ta det. Vet inte om jag ska ta fler kort eller bara borsta i flera timmar....ångest..

Tänkte hämta ner Phantacy från sommar betet imorgon när Kingen åkt, försöka tänka på något annat.

Har en massa andra saker att skriva om också men först måste jag bara få gråta....

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra i morgon..förstår att det e jobbit, aldrig kul att mista ett djur :-(
    Skickar en jätte kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Vi förstår precis hur du mår :(

    SvaraRadera