onsdag 23 september 2009

Äntligen!

Äntligen ska jag få gå på min bakkurs!! Christer gav mig det i present när jag fyllde år i mars...det har tagit tid att få ihop en tid som passar alla...men nu så. På lördag nästa vecka den 3:de....Ska bli såå kul! Micke och Ellis med barnen kommer med. Ellis följer med på kursen. Jätte roligt!
Sitter nu och ser mina skållade havrebröd växa och funderar på om jag ska skriva ner mina frågor...:)
Igår va vi ( inte Christer) på begravning. Vi var bara me den stund i kyrkan. Barnen va jätte duktiga men det va svårt att få Herman att vara tyst...Han tyckte att det passade jätte bra att han sjöng lite när det va så tyst i kyrkan...hmmm
Men Maj-Stina som begravdes hade nog inget emot att barnen lät lite hon har alltid tagit emot mig med varm famn. Vila i frid Maj.

Imorgon ska jag och Matrix få våra fiskar varma! Vi ska träna för Louise Etzner. Har kommit in i en jobbig fas med honom nu så vi behöver en ny spark i arslet. Ska bli intressant. Återkommer med rapport.
Ha det bäst. Nu ska jag göra enegri bars till Christer!

4 kommentarer:

  1. Du måste lära Ellis att göra Energi bars , så hon kan göra det till mig med :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan lära dig göra dom....:)

    SvaraRadera
  3. Ja han kan väl göra nått han oxå :-)
    Bjuda mig på nått gott bakverk.

    SvaraRadera