fredag 28 maj 2010

Veckan som gått

Denna vecka har jag två saker som jag inte gjort på länge...i torsdags va jag på bio med syrran, Eric och Jakob och såg Sex and the City 2. Jag har inte varit på bio sen jag och Jessica såg mamma mia när jag fått Herman. Filmen va bra och det va kul att göra något annat.
Sen igår va jag hos frisören. Också väldigt kul. Så nu är jag ganska mörk...:)
Igår kväll kom Jocke och Petra. Det va länge sen vi sågs så det ska bli kul att få ha dom här över helgen. Idag ska vi en sväng in till stan.
Nu sover alla utom jag och barnen som ser bolibompa...

3 kommentarer:

  1. Nu vill ja ju se bild på håret!:)

    SvaraRadera
  2. Vad tyckte du om filmen?? Jag var och såg den igår..riktigt rolig och bra. Men ettan var bättre.

    Håller med Jessi en bild på nya färgen i håret.

    SvaraRadera
  3. Ja jag tyckte filmen va bra. Annars hade nog inte två och en halv timme gått så fort...:))

    SvaraRadera