onsdag 5 maj 2010

Onsdag



Dagens middag. Pasta med quorn och körsbärstomater, sojagrädde lite salt peppar och vitlök. ( och ört o vitlöks krydda från krysmyntagården)

Det blev gott, och det tog ett tag innan dom andra märkte att det inte va kyckling...:))


Va och hämtade hem Phantacy från träning hos Zarah o Fredrik igår. Kul och få hem henne. Känns inte stallet så tomt utan Matrix.. och snart blir det föl också..Tjejen ska ha nu i helgen men det ser ut som om hon tänker vänta lite till...


3 års testet närmar sig med stormsteg, det är nästa fredag den 14:de. Börjar bli nervös och osäker på om jag är färdig och om jag klarar detta själv...men men så känner jag nästan alltid när jag ska "visa upp" nått....fjant....


Imorgon är det träning för Louise med Lyra. Ska bli så jäkla kul! Hon har verkligen visat framsteg dom sista veckorna!


Nu ska jag vika tvätt och somna i soffan. Ha det så bra!

3 kommentarer:

  1. ni kommer klara 3-årstestet galant. Du är så himla duktig Mia, plocka fram det positiva tänkande nu så komemr det gå toppen :)

    SvaraRadera
  2. Tack tack!! Ja det ska jag försöka göra...blir så himla osäker bara när jag blir nervös. Men det ska väl kunna gå bra...:))

    SvaraRadera
  3. jag vet inte va det handlar om men jag hålla med tänk positiv

    SvaraRadera