fredag 14 maj 2010

Jag vann!!!

Herregud vilken dag! Sjukt nervös. Men det gick så jäkla bra!
Tog inga bilder, men jag ska få en bild av en tjej i styrelsen som tog så jag får lägga ut den senare.

Lite siffror från dagen : typ 8 , huvud hals o bål 7, ext 8, skritt 8, trav 8, galopp 9, teknik hopp 8, temp 8. Totalt 48 på hopp och 48 på gångarter. Vilket är dubbel diplom!
Vi blev 1:a på hoppningen och 2:a på gångarter.
Det gick mycket bättre än vad jag vågat hoppats på....
Den här känslan har jag inte haft på länge...har varit lite mkt motgångar. Men det kanske vänder nu...:)
( hade dom nya överdrags byxorna på mig, Tack Marita)
Nu är det så ska det låta så jag återkommer...
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Ett JÄTTE GRATTIS från oss. Du är så duktig Mia och verkligen väl värd detta efter alla dina motgångar.

    SvaraRadera