söndag 14 mars 2010

prosit!

Sitter och tittar på min man när han röjer som en galning i köket! Känslan ifrån Thailand sitter ännu i... vi betämde oss för att röja och ge bort eller slänga saker. Vi har ju för mycket saker!! Blir vi gladare av alla saker vi har och köper?? Känns det bättre när vi överkonsumerar?
Vi måste sluta slänga mat t.ex!
Hur mycket mat slänger ni i månaden?

Har jobbat hela helgen. Känner mig konstigt trött i kroppen, som om en förkylning är på väg...??
Jag som precis sa att va glad jag är för att barnen knappt varit sjuka. Många andra har massvis med Vab dagar, jag har nog två sen i oktober. Så ska jag gå och bli sjuk... eller??
Ja ja i morgon är jag ledig, och blir det mer röj. Denna gång i barnens rum...:)

Ha det bäst!!!

1 kommentar:

  1. Vad kul jag gillar att rensa slänga massa saker som man aldrig använder..gjorde av med lite kläder nyligen som man aldrigt använt på ett tag åkte till klädinsamilgen med en hel säck.
    Jag man köper massa onödigt...
    Maten händer ganska ofta att man får slänga pga att man ej planerar att äta det man ska eller glömt bort att man köpte..
    Hoppas ni inte blir allt för sjuka där hemma
    Ha det bra kram..

    SvaraRadera