torsdag 25 mars 2010

Helgen

Idag är det fredag och Christer ska åka till Romme med Kjelle. Så det är bara jag och barnen i helgen. Men jag har tusen saker som skall göras....men syrran ska hjälpa mig med barnen på lördag.
På lördag ska jag löshoppa Queen och sen är det Gotlands Varmblods föreningens års möte. Det är en massa blommor och priser som ska delas ut som jag måste åka och fixa idag.
Och på söndag är det hingstvisning med Askös hingstar men då får barnen följa med. Ebba tycker att det ska bli kul, men Herman tycker bara att traktorer och bilar är kul ....
Glömde att berätta att Phantacy har hopp tävlat för första gången! Hon va jätte duktig!
Hon ska tävla på påskafton igen. Det har gått super på träningen.

På jobbet går det ganska bra, jag ska öka min tid lite. En av våra anställda har blivit uppsagd. Och så har jag fått tillökning i stallet, Lyra, Helenas häst. Hon stod hos mig en vecka när Helena va i fjällen, men sen stannade hon. Kul. Så jag ska rida för Louise på torsdag med Lyra.

Ha en bra fredag.

2 kommentarer:

  1. Hehe tycker han inte om hästarna alls lilla Herman?!:( Trodde vi skulle få en hästkille oxå;)

    SvaraRadera
  2. Han tycker det är roligaste på tävlingen är när fyrhjulingen sladdar emellan klasserna!

    SvaraRadera