måndag 8 mars 2010

Hemma igen



Redo för en dag på stranden!


Ebba är under vattnet nästan hela tiden! Hon kan hålla andan längre än vad jag kan...
Som tur va fick hon cyklop, snorkel och simfenor av farfar och Åsa i födelsedags present innan vi åkte så hon kunde träna på att dyka.



Delar av den stranden som vi var mest på.



Elefant trekking. Ebba älskade det!! Hon är så imponerad av elefanterna.








Nu är vi hemma igen...konstigt...känns nästan som om man inte varit borta...

Nu har jag så mycket att skriva om så jag vet inte vart jag ska börja...känner mig väldigt trött. Barnen har det väldigt svårt med tidsomställningen, dom vaknar vid 3 tiden varje natt och vill ha frukost. Så det är bara att gå upp och fixa mango och ananas smoothie....:)
Jag lägger ut lite bilder nu så får jag skriva mer senare..

2 kommentarer:

  1. Skönt att ni är hemma i Sverige igen och det ser ju ut som ni haft det toppen :)

    SvaraRadera
  2. Å, va det ser härligt ut!!! Men du -20 grader är inte dumt det heller (skoj). F-n nu längtar jag ännu mer efter sommar.

    Hälsa alla så gott!

    Kram Anne

    SvaraRadera