fredag 18 december 2009

Snö!







Så här såg det ut idag när jag skulle rida mina hästar. Först va det snöigt. Sen blev det blå himmel och sol! Det va underbart. Men kallt! ca -10....fick mycket snö inför jackan och stövlarna! Helt genom frusen!
Annars är det mest jobb som gäller. Ska jobba hela helgen och mån, tis, och onsdag....
Hoppas att jag och Ebba ska hinna göra korv och kola mmm nu i helgen.
Ebba älskar verkligen snön. Precis som sin pappa! Herman däremot är precis som jag. Bara fryser!! Igår skulle jag skotta snö med barnen. Herman satt först i snön och grät! Sen provade jag att sätta honom i barnvagnen med en massa filtar. Det gick inte heller.... tog in honom i garaget och hittade leksaker, som inte dög...
Så vi gick in. När han fått av sig overallen kröp han iväg till sin nya traktor som han fått av farmor och började leka. Inte alls ledsen...hmm. Han vill verkligen inte vara ute!

2 kommentarer:

  1. Ja du det ser verkligen fint ut, så har det sett ur här med men kallt som sagt så är lite tråkigt när man fryser hela tiden:/ Du o jag o Herman kan ju bilda klubb:) haha

    SvaraRadera
  2. Jag kan nog också vara med i klubben :)

    SvaraRadera