onsdag 21 oktober 2009

Ensam..

Det är inte så ofta jag är ensam...kan va såå skönt. Som vanligt överskattar jag min lediga tid, satte deg började dammsuga, fram med skurmoppen...ska bara ta en kopp kaffe...nu är det en timme kvar tills jag ska hämta dom. Det blir till att ställa ut degen i kylan och fortsätta i kväll....hmm
Sen ska vi till Bvc igen. Igår fick Herman vaccin en spruta i varje ben...usch. Det var ett års koll och vi har bett läkaren att kolla hans höger knä som knäpper väldigt mycket. Men allt var bara bra. Han väger nu 10 kg och är 80 cm lång. Och idag ska Ebba få Svininfl. vaccin. Sen ska vi vidare på husvisning. Förra huset kollade ju Christer på själv. Han va inte imponerad...
Matrix fick behandling av Johanna i går. Åhh va beröm vi fick!! Så kul. Äntligen släpper det. Han har varit sten hård i musklerna. Det har varit svårt att få något resultat av behandlingen. Men nu har ridningen börjat lossna bra och då blev musklerna så mkt bättre! Lägger ut lite kort senare....nu måste jag nog fortsätta städa och baka....:) Vad skulle väl livet vara om man inte hade nåt att göra??!!
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar