måndag 12 oktober 2009

Baka tårta!

Nu ska här bakas tårta! Funderar på hallonmousse med chokladgrädde...vad tror ni?? Ja jag testar så visar jag resultatet sen..:)
Nu ska jag bara dammsuga, skura, städa toaletterna, vika tvätt, bädda rent....blä...
Denna vecka ska Christer va hemma på tisdag och fredag med barnen. Delvis för att jag vill att han ska förstå hur det är, delvis för att jag vill börja jobba lite...vilka disskutioner vi har haft om dessa två ynka dagar...Kan bli tokig på honom!!

I lördags gick jag och Herman på stan med Madde och Eric. Köpte present till Herman och fikade lite, jätte skönt. Sen kom Christer och Ebba in till stan också. Vi lagade middag hemma hos Madde och Henrik och killarna gick på bio, medans jag och Madde drack lite vin och pratade. Vi sov över vilket Ebba tyckte va jätte spännande!! Så på söndagen va vi ute och gick, Ebba sparkande kick board. Och fick massage av Lotta. Underbart!!
På lördag ska vi på visning på ett hus och på söndag är det tävling!
Nu ska jag städa, återkommer med tårt resultat!
Kram på er

1 kommentar:

  1. Lycka till med tårta hoppas det blir bra..du får ge Herman en kram från oss och grattis på hans 1 års dag.

    SvaraRadera