söndag 11 april 2010

Jag ska försöka med detoxen en vecka till. Gjorde uppehåll nu i helgen. Detta är första gången jag detoxar, men jag köpte den här kuren för att jag ville ha en kraftig kur så jag får väl stå mitt kast.
För att svara på Ellis frukost fråga så äter jag naturell yoghurt el. fil med egengjord musli och någon färsk frukt till. Eller havregryns gröt, vid 5.30 sen äter jag en andra fruksot vid 9. Då kommer min enda kopp kaffe om dagen och den har verkligen varit skit svår att sluta med!! Då dricker jag kaffe och äter två grova mackor oftast med ost och en färsk frukt till. Och ett glas vatten.
Ska prata lite mer med hälsokost affären här hemma och få lite tips om detoxen. Han säljer en massa olika varianter.

Ikväll är det träning för Richard med Queen! Ska bli så roligt.
Och om ca tre veckor får vi förhoppningsvis föl.
Och Martix blir inte bättre...så det lutar bara åt ett håll nu....

Återkommer med vårat måndags bak sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar