söndag 4 april 2010

April

I april månad testar jag detox. Jag har köpt en 30 dagars kur. Det är tabletter som man ska ta 2 st på morgonen och 2 st på kvällen. Dom innehåller en väl beprövad blandning av örter och magnesiumsalt som ger optimal och effektiv rening av kroppen.
Så nu gäller följande:

Mycket vatten

Ät helst inte kött eller fet mat, vilket påverkar reningen. välj ekologisk mat, grönsaker, bönor och nötter

Ät kyckling, kalkon eller fisk.

Ät i tid, ingenting efter kl 18. Då tarmen och magen upphör att smälta maten.

Undvik alla sötsaker.

Motionera, gärna lågintensiva pass.

Inget kaffe eller svart te, hämmar kroppens förmåga att ta upp järn.

Sov gott. Försök att få bra med sömn det är viktigt för kroppens återhämtning och den mentala hälsan.

Ingen alkohol, tobak eller värktabletter

Detta ska rena kroppen och tarmen. Alla konstgjorda ämnen man får i sig, lagras i kroppen. Även gifter från grönsaker och frukt som inte är ekologiska. Vissa ämnen kan hämma matsmältningen, tarmfloran och immunförsvaret.

Jag återkommer om resultat.

1 kommentar:

  1. skulle jag aldrig klara :) Gifterna får nog stanna kvar hos mig :)

    SvaraRadera