torsdag 22 april 2010

Fredag

Herregud va veckorna går fort!
Nu börjar det bli lite bättre i ryggen....jag fick världens nackspärr i onsdags förra veckan. Queen va lite galen när jag longerade så jag fick sätta ner hälarna i backen för att kunna hålla i!!
Så när jag vaknade i dagen efter va jag helt sne, kunde inte lyfta vänster armen eller vrida på huvudet! Så i väg till min naprapat Ulla...det blev sammanlagt 3 behandlingar. Plus att jag gått med ryggen tejpad i 3 dagar för att stabilisera ryggen lite. Har inte kunna tagit i som jag är van vid...men efter helgen skulle jag vara återställd! Så då är det träning på måndag igen!!
Måste börja gymma så jag blir starkare! Undrar och det är för att jag passerat 30??

Idag ska syster med sina barn komma ut till oss. Hon hämtar mina små gryn och kommer till jobbet. Sen blir det nog lite middag och mys!

Lördag är det löshoppning med Queen. Och så till stan och köpa lite kläder till barnen. Ebba växer så det knakar. Hon hade jätte ont igår, växtvärk!
Söndag ska jag på möte på em och kvällen med Varmblodsföreningen, vi ska planera inför 3 års testet. Men innan det ska jag bara vara hemma med min familj!

Ha en underbar helg så återkommer jag med bilder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar