måndag 3 augusti 2009

Semestern slut...


Så va semestern slut för den här sommaren.

Ebba ska va hos Annika idag och leka, totalt tre dagar denna vecka. Sen är hon ledig en vecka till innan hon börjar på riktigt. Hon tycker nog att det ska bli skoj att få leka med sina kompisar, hon har varit som en magnet på andra barn på stranden...

Jag känner mig ändå lite orolig. Hon har aldrig varit hos Annika och jag tror inte att hon har så stor kolla på vad som är mjölk i o inte....


Här är medeltidsveckan i full gång. Tycker att det är riktigt mysigt att gå inne i stan med barnen. Jag, Herman, Ebba och Mumma va på invigningen i söndags. Mumma köpte en jättefin klänning till Ebba. Och Ebba köpte ett svärd själv för egna pengar. Hon tog sin plånbok när vi fikade med mina mostrar och frågade om dom hade några pengar att lägga i...???

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. hahaha tänk om jag oxå kunde göra så när jag behöver pengar;)

    SvaraRadera
  3. Hon är ju så himla söt så man vill ju hoppa in i bilden och krama om henne :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin medeltidsflicka
    Jätte fin
    Solen skiner
    I morgon jobb
    Ha det
    Åsa

    SvaraRadera