måndag 31 augusti 2009

Höst..

Nu är hösten här på riktigt! I söndags va jag, Herman, Eric och mamma på Slite marknad. Jag tycker verkligen att hösten är mysig. Och marknaderna också..:)
Annars har allt gått bra i helgen. Kvalitén flöt på bra. Det var bara 10 startande. Och sminkningen jag gjorde blev bra den med.
Sen va det tävlingen i söndags, jag va jätte nervös...men jag försökte verkligen kontrollera det. Matrix var spänd och 10 cm högre än vanligt. Men så fort jag började rida kändes det bättre. Vi missade lite på banan, han ville inte gå hela vägen upp till domartornet, men det tar vi igen nästa gång. Vi fick vår första rosett och både jag och Matrix var jätte nöjda och tröötta.
Jag åkte ifrån kameran, men Madde tog nåt kort med telefonen. Fixar det sen...
Och så kom Ebba och Christer hem. Härlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar