onsdag 26 augusti 2009

Kolla vad jag kan!

Lill killen börjar bli stor! Herman tar tag i allt han kan och ställer sig upp. Han tycker det är jätte kul och ser inte ostadigheten som ett problem, utan testar gärna med en hand.....
Idag ska Ebba och Christer åka till Marita över helgen. Första gången jag är ifrån Ebba mer än 1 natt sen hon föddes....
Men helgen är totalt fullbokad. Fredag har jag en massa ärenden och bilen ska på besiktning. På lördag ska jag sminka Jennie till ett bröllop, sen direkt till Kvaliten och jobba i sek. Sen vidare till stallet och göra iordning Matrix för tävlingen på söndag. Och på söndag är det som sagt tävling. Ska rida och sen stanna kvar och dela ut ett vandringspris för varmblodför.
Det är tur att mamma och pappa kan hjälpa mig!!

2 kommentarer:

  1. G UUUUUUUUUUUUUUUUU D så söt
    nu går det fort
    lycka till på söndag
    vi ses snart
    kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Jippi nu har jag fixat att jag oxå kan skriva i din blogg..Det tog lite tid.
    En söt liten kille som ser så stor ut på kortet.
    Du har fullt upp denna helg märker jag lycka till med allt :-)

    SvaraRadera