tisdag 18 augusti 2009

Älskade bär!

Vilken underbar årstid! vi har plockat blåbär och en massa salmbär. Barnen älskar det o jag me...
Snart är det dax för hösthallon också. Ska bara fixa lite mer plats i frysen.
Idag är det Ebbas första dag hos Gunvor ( dagmamman). Så nu känns det som om hösten är nära. Ska börja skriva matschema igen och komma in i rutinerna igen. Har bestämt att jag ska laga ett nytt recept i veckan nu. Nu ska jag förnya och förbättra. Marita visade mig när vi bodde där att man inte bara ska "läsa" recepten i laga lätt...:) Så nu ska jag börja laga också!

Ska träna för Richard ikväll. Det är bara två veckor kvar till tävlingen. Oj va nervös jag kommer att vara. Synd att Jessi inte är här längre. Har bett Eric följa med som stöd så han kan nog hålla mig om jag svimmar..:)
jag har inte riktigt kommit på hur man lägger bilderna som jag vill ha dom så jag lägger bara ut dom tills vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar