tisdag 12 juni 2012

Lite bilder från helgen

I fredags började vi med att städa lite inne... Och är man duktig så förtjänar man en glass i solen! :-) sen fixade vi hemma hela dagen.
Lördagen jobbade jag på Bolex och sen åkte jag, Ebba, Madde och mamma på stan för att hjälpa mamma köpa kläder för presentkorten hon fick av oss i födelsedags present. Sen åt vi på restaurang ( som va hennes morsdags present.)
På söndagen jobbade jag för första gången i år på bageriet! Gud så kul det är! Va lite ringrostig, misslyckades totalt med dom mörka frallorna..:( fick börja om.. Men annars gick det galant!
Sen åkte jag och mötte familjen som va på Eskelhems fotbollsplan och spelade. Jag hade med mig picknick. Underbar eftermiddag. Vi myste och spelade fotboll i 4 timmar!

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder, hur mycket ska du arbeta på bageriet i sommar. Det var länge sedan
    längtar efter att kunna ses snart
    stora kramar från
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Det blir mindre i bageriet i sommar. Inget under högsäsong, men innan och efter..:-)
    Ja det va länge sen nu.. Hinner ni komma till ön nåt?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. vet inte Kjelle har ju bytt jobb och
      det innebär att han ej får någon semester i sommar
      men vem vet han karnske kan få någon dag !!!

      Radera