fredag 8 juni 2012

Lediga fredag. :-) jobbhelg väntar igen..
Denna vecka har bestått av det vanliga, jobba, träna, äta, sova..typ. Lite avvikelser som samtal med Ebbas nya lärare. Tror det kommer bli jättebra! Barnpsykologen som vi pratat med under året va med på mötet och hjälpte oss förklara vem Ebba är. Så vi hjälper Ebba till en mer rättvis början.

Träningen har gått jättebra. Queen och jag gör framsteg varje vecka! Hon är helt underbar!
Min egen träning har gått hyfsat, har haft muskelinflammation i min högra arm sen två veckor tillbaka, vilket sätter lite käppar i hjulet. Men då har jag kört mer ben och mage. Fick massage igår så nu börjar armen ge med sig.
I helgen är det jobb på Bolex och första gången på bageriet för i år! Faktiskt väldigt nervös hur det ska gå..
Sen är det ett par lektioner både lördag och söndag. Och så åker jag iväg och konditions tränar med Queen på söndag igen. Det va otroligt roligt. Vi körde intervaller i galopp. Fick ösa på ett par gånger, riktigt roligt! :-)
( Jessi du skulle varit med! )
Nu är "hotellfrukosten" avklarad så nu väntar lite jobb ute. Håller på att tvätta altanen..
Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar