söndag 9 oktober 2011

Tårta o ved

 Denna helgen har C och H kört hem ved. många timmar i traktorna blev det men inte klagar lilleman inte, tvärt om! :-)

 Ebba har sovit hos Engla, jag vänjer mig aldrig..tycker det känns tomt och jobbigt när dom inte är hemma..
Tömkörningskursen igår va så där..vi va 6 st på kursen. Alla skulle tömköra samtidigt. Det blev trångt och man fick inte så mycket klokt gjort..:( Skulle nog hellre ta privatlektion eller mindre grupp.

 Idag hade vi lite "förkalas" för Herman. Med Syrran + familj o mamma o pappa.
Han fick kläder och en grävmaskin!


Och så gjorde jag lite tofta rågbröd till Madde o oss.
Skrik till om det är några recept som ni vill ha..

Den här veckan som kommer har jag beställt Icas matkasse. Det ska bli spännande o se vad det blir för mat!

Någon som vilja göra mig sällskap o springa? Tycker det är läskigt att springa själv i mörkret...tror jag åker till elljusspåret i morgon... annars man kanske skulle investera i pannlampa...??

5 kommentarer:

  1. Jag vill gärna ha recept på bröd :0)

    SvaraRadera
  2. O jag kan springa med dig :-) ,annars är pannlampa ett bra alterniv.Jag köpte min på stadium.inte så farligt dyr.

    SvaraRadera
  3. Tack Micke! Synd att det är så långt emellan oss..:(
    Ellis vill du att jag mailar lite recept? På Fb?

    SvaraRadera
  4. Tofta Rågbröd
    det ser väldigt gott ut
    kan man få ?

    SvaraRadera
  5. Ja jätte gärna vart spelar ingen roll.

    SvaraRadera