onsdag 5 oktober 2011

Eldshow

I lördags och söndags hade jag kurs för Malin, Helena och Pernilla. Först dressyr sen cavaletti. Det va riktigt roligt! Så bjöd Helena på avramlings tårta som hon va skyldig oss sen tidigare. Härligt!

 (Sorry bilden tjejer...)

 På lördag kvällen åkte vi in till Helge Ands ruin i stan och såg en eldshow. Det va riktigt häftigt.

Och så gick vi en sväng i vår vackra stad när vi skulle åka hem.


Den här veckan har gått lika fort som alla andra.. jag va och tränade med Ph i tisdags kväll, Christer jobbade sent ikväll. Imorgon är det nog inget va jag vet o sen är det fredag igen..:-)
Känner mig ovanligt trött..undrar om det är mörkret?
Men peppar peppar så har vi klarat oss ifrån alla förkylningar som hägrar nu, hoppas det fortsätter så ett tag till!
Nästa vecka fyller lille man tre år! Helt otroligt! Vi tänkte smygstarta redan på söndag och fira med Syster o hennes familj. Kusinerna har pappa vecka när Herman fyller.

Men nu måste jag sova för imorgon kommer det två vikarier som ska köra lastbilen med våra suggor och när dom va hos oss i måndags och hämtade slaktsuggor så gick det verkligen jättedåligt....
Vår ordinarie chaffis är på semester. Så det kommer bli en lååång dag imorgon...
Ha det bäst allihop!
Ta hand om er och varandra!

1 kommentar: