fredag 28 oktober 2011

Idag är vår lediga dag..och jag är trött och har kort stubin..skit tråkigt.
Har känt mig lite nere och omotiverad ett tag nu..
Skulle bara vilja ladda om med ny positiv energi!
Veckan som gått har varit ganska bra, mycket jobb. Och liten kille som varit sjuk.

Igår va jag och tränade för en C tränare i dressyr som är bara tio minuter ifrån mig. Har ridit en gång för henne för ett års sen. Tog med mig Phantacy och Queen. Gick bra. Fick bra hjälp och hon va tuff mot mig om min sits, vilket jag tycker är bra.
Direkt efter träningen fick jag åka till Hejde och va barnmorska.
I morgon jobbar jag igen och sen blir det tömkörningskurs igen. Hoppas det är bättre annars hoppar jag nog av kursen.
Söndag blir det nog en utflykt för att ladda lite energi med familjen.
Idag ska vi in till stan och köpa overaller och nya mössor, sen blir det fredags mys.

1 kommentar:

  1. Känner igen dig, tyvärr reagerar kroppen negativ när jag jobbar mycket. Kram

    SvaraRadera