måndag 14 juni 2010

Pizza




igår kväll gjorde vi pizza. Kanske lite bakis...:) (Alla fick göra sin egen pizza.)
Framför allt super trött. Vi kom hem vid 03.00 och då åkte syrran och Henrik hem. Väl i säng vaknade Herman 04.40 och skulle vara med sin mamma, annars skrek han så dom andra vaknade...vid 06.00 hade han nästan somnat på min arm, så då smög jag in och la han i sitt rum...när jag tassade ut där ifrån mötte jag Ebba i hallen som ville se på bollibompa....
då va det bara att lägga sig i soffan igen då.
Så jag gick och la mig vid 20.00 igår kväll!
Annars gick nästan allt som det skulle på bröllopet. Det vi missade märkte ändå ingen...:)
Alla va nöjda och glada.

Ps kan ni gissa vems pizza som är vems?

4 kommentarer:

  1. Tur att du e ledig i dag för att komma igen,
    Gissa Pizza??
    1:a är din och sista är Christers.
    Fick du mitt mail jag skickade??
    Mailen på datorn funkar inte..så jag skickade från mobilen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha, den var lätt :)
    precis som Ellis skrev, första är christers och den andra är din

    SvaraRadera
  3. Haha Så goda dom ser ut... lätt med vem som är vems:) Fast Jocke skrev fel;) Ellis har rätt!

    SvaraRadera
  4. ja dom blev jättegoda! Botten va precis som jag vill ha den! Ja visst är den översta min!!

    SvaraRadera