söndag 6 juni 2010

juni

I lördags va vi inne hos Madde och Henrik. Christer skulle sätta i nya fönster i Emilia och Emils rum. Jag, Madde och Eric tog en sväng på stan, utan barn....det va riktigt skönt att få gå och kolla lite i lugn och ro. Vi hann både äta lunch och ta en kaffe och pralin på kaffe och choklad affären!
När vi kom hem till Madde grillade vi och kusinerna lekte och spelade fotboll.
Vi stannade i stan tills söndag. Skönt!



Tror ni Lakrits trivs?

I dag söndag kom min kusin Jennie med familj och hälsade på. Det blev bad och grillning. Denna årstid är ju bara underbar!!!



Alla barnen myser i solen med en glass.

6 kommentarer:

  1. Åh vilka mysiga bilder!! Jag längtar så jag spricker tills vi ska komma till er!!!:):):)

    SvaraRadera
  2. ja det ska bli jätteroligt.Jag längtar jag med. Samtidigt vill man ju att tiden ska gå långsamt...hur gör man då?? Puss på dig gumman!

    SvaraRadera
  3. Håller med er... man längtar framåt men vill att tiden ska stå still ??? Det går ju så himla fort det man längtat till och sedan är det slut :( Men men vi har en lååång midsommarhelg att träffa alla på :)

    SvaraRadera
  4. Det ser ut att ni har haft en mysig helg :-)
    Hoppas allt e bra med er där hemma.

    SvaraRadera
  5. vilka underbara bilder längtar att få se er snart

    SvaraRadera
  6. Åh det ska bli så kul att få träffa alla! Bra där Marita, att få ihop allihop!! Ja vi har haft en superhelg. Och fler kommer fram över!

    SvaraRadera