fredag 18 november 2011

Beslut

Nu har jag börjat ta mig samman...:-)
Det första stora beslutet vi har tagit är att jag och Christer har köpt loss Queen av Pappa.
Jag ska fortsätta träna Ritch och Phantacy för att säljas. Men jag tror att det här är en bra början till att jag kan fokusera mer på att komma framåt.
Sen finns det mycket annat som ännu är olöst men det kommer nog fixa sig det med..
I helgen jobbar jag och har hopp kurs på lördag.
Sen är det bara 4 dagar....till Sthlm och Globen! Löv it!

5 kommentarer:

  1. Lycka till med dina/ era planer hoppas allt löser sig. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt, den hästen har varit min favorit sen hon föddes :) vad mer finns i planerna ?

    SvaraRadera
  3. Åh va kul o höra Marita! Ja jag tror det va rätt val. Ja dom andra rör hus och jobb men inget är klart så jag återkommer.
    Tack Ellis! <3

    SvaraRadera
  4. ser att det är mycket i omlopp just nu men ni tar nog dom klokaste besluten och ser frammåt vi ses på torsdag

    SvaraRadera
  5. Tack Åsa. Ja det gör vi. Ser fram emot det!

    SvaraRadera