måndag 24 januari 2011

Ebba 5 år!

I helgen har Ebba varit på två kalas. På lördagen hade hennes kompis Benjamin maskeradkalas. Hon skulle självklart vara prinsessa!
Jag och Herman va hemma och fixade tvätt o annat. Christer va med fyrhjulingen på service.
På kvällen kom min barndoms vän Johanna och hennes nye sambo hit och vi åt massa rökta räkor nybakat bröd och aioli. Mmmm. Det va lite svårt att skala både till mig och Herman samtidigt..:)

På söndagen va det kalas hos Ebbas kompis Alice som fyller samma dag som Ebba. Så vi hade lite mys hemma innan det va dax för att fixa iordning sig till nästa.
Denna gången va Christer hemma och jag åkte iväg med Ritch för att löshoppa.
Det gick jättebra. Så kul att komma igång nu med hästarna, jag och Helena har skrivit ihop våra mål och delat upp veckorna så allt ska flyta så bra som möjligt. Vi har 2 hästar var nu så det är lite pyssel med tider, dagis och annat.

När Ebba kom hem från alla kalas hade hon beställt hemmagjord pizza och tårta. Jag och Herman smakade årets första semla!
Ikväll kommer Madde med familj för att fira stora tjejen, så då blir det kycklingwok och mera tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar