tisdag 26 oktober 2010

Hemma

jag har varit hemma igår o idag. Igår va det bara Herman och jag, det händer väldigt sällan så det va riktigt mysigt. O idag är det stängd dag vid dagmamman. En gång per termin har dom utvecklingsdag o stängt. Så då är vi hemma. Eller rättare sagt vi är hemma på förmiddagen och sen åker vi till mumma och äter och dom sover middag och jag jobbar.
Men gud va skönt det har varit att vara hemma. Man hinner städa och tvätta, läsa nya alfons boken och traktorboken, och se Madicken och en massa annat.
Och nu sitter dom och bygger med klossar i Hermans rum och jag hinner dricka mitt kaffe och skriva lite här...:)
I eftermiddag ska jag till naprapaten igen...min rygg är knäpp. Det blir 4 gången jag går nu och det blir liksom inte riktigt bra.
Hoppas ni har en bra dag vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar