torsdag 5 augusti 2010

Träna

Nu känns det bättre. Jag har varit och tränat min häst och Helenas häst för min tränare. Jag tog båda efter varandra, fast jag inte tränat på 4 veckor....Men rackarns va bra det gick och va kul det är!!! Blev totalt svett! Glömde ta med mig vatten! Orutinerat! Fick riktigt bra kritik och mkt mer beröm än vad jag väntat mig....:) Hon tyckte väldigt mycket om min Phantacy....skit kul!
När jag kom hem hade Christer lagat jätte god mat, plus att han åkte och lämnade ett pris till en tjej som jag skulle göra, men då kan jag gå och duscha istället...så nu ligger han på plus igen..:)

Glömde så klart kameran på träningen hade varit jätte kul att få en "före" och en "efter" bild. Men jag ska träna samma tid nästa vecka så då ska filmkameran med!

Ha det

2 kommentarer:

  1. Åh så härligt att det gick så bra på träningen! Den känslan efterråt går ju inte att beskriva men den är underbar!:)

    SvaraRadera
  2. vad roligt Mia du är sååå duktig :)Du ska se att det kommer att gå toppen på kvaliten.

    SvaraRadera