söndag 18 juli 2010

semester

Nu har jag börjat min semester, jag ska ha 3 veckor. Med undantag att jag ska jobba 2 nätter i veckan på bageriet.
Christer är tillbaka på jobbet, han va hemma en vecka med barnen när jag jobbade, så nu hoppas jag verkligen att han kan ta lite mer längre fram. Skulle vara jätte trist om vi inte kan ha ledigt tillsammans...
Nu är Kjell o Åsa, Jessica o Pontus här. I går va Lina o Mattias och barnen här och åt middag. Så trevligt med sommar och allt folk som kommer. I dag kanske vi ska till stan en sväng, annars ska vi nog åka på utflykt i morgon. Ska försöka komma på nåt gott att göra och ta med...
I fredags hade vi försenad 30 års fest. Vi tänkte passa på för väldigt många av våra vänner va här samtidigt. Det blev 26 vuxna plus ett par barn. Vi grillade och åt gott och drack vin. Mamma åkte hem med våra barn och syrrans barn. Så vi kunde partaja lite....
Många åkte hem vid 12 tiden. Men vi va ett par stycken som fortsatte fram till 4 tiden...jäklar va kul det va!!
Återkommer med bilder.
Ha det så bra i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar