onsdag 24 september 2014

Höst

Nu va det länge sen igen.. Det är mkt på alla håll nu. :-)

Vi får köra en bildbomb helt enkelt. 


Vi renoverar och fixar. Nu håller vi på i gymmet. Så jag kan jobba lite mer med mitt företag.




Nu ska jag jobba ihop lite pengar och sen köpa mer maskiner och golv..:-)

Annars har jag varit ledig en del från jobbet och varit med Ebba i skolan. Hon har det lite tufft just nu så vi hjälper henne så mycket det går. 


Varit på utflykt med skolan. 


Målar lite..


Sen har ju farmor, Jessi och Leo varit på besök. Så mysigt avbräck i vardagen! 
Vi va på skattjakt och spontan picknick bl.a. 



Helt underbart väder hade vi. Kändes som sista värmen. Nu är det kallt, blåsigt och brasan är tänd! 

Sen måste jag bara visa er.. Alltså Queen, Ebba och Herman har nån speciell kemi.. Dom gillar varandra så mycket. Så kul och se. Queen är så försiktig med barnen..

Herman vill kramas men det är svårt att nå.. Så då hjälper hon till..:-) och böjer sig ner..


Sen delar dom äpplen.. Herman äter halva.


Sen bjuder han Queen på halva..


Ska försöka blogga lite oftare..

2 kommentarer: