måndag 14 oktober 2013

Nya bilder

Hermans rum är nästan klart. Heltäcknings mattan som jag var så skeptisk till blev jättebra! Skönt när man sitter och ligger och leker. Dom nya är tydligen lätta och göra rent och väldigt hygieniska. 


Ebbas rum däremot.. Va inte "bara" och fixa till..
Lite lutning gör väl inget?? :-)

Snickaren blev galen och rev upp alltihop! 




Hepp! Nu gör jag om och gör rätt sa han! :-)


Och så har ju lille Herman fyllt 5år!

Försök till att skapa traktortårta..:-)

Mysmiddag med familjen efter en lång dag. 
Jag hade tävlingar på eftermiddagen så det fick bli kvällsfirande. 
Jag debuterade La:3 med Queen. Det gick hyfsat. 61, nåt i %.




4 kommentarer:

  1. Vad fint Hermans rum blev och det till hans 5årsdag har väl varit en lyckans dag för honom.Visste inte att man har heltäckande mattor igen .Kram till är alla från Mormor.

    SvaraRadera
  2. Hej , det går framåt i nya huset ser jag. Det blir nog jätte bra när ni är färdiga
    största kramen till Herman från mig Åsa

    SvaraRadera
  3. Fint det blir!! Hälsa Herman.

    Kram

    Johanna

    SvaraRadera
  4. Vad fint, och mysigt med heltäckningsmattor för barnen när dom leker på golvet 😄är väl lite kallare golv nu när ni inte har golvvärme 😝

    SvaraRadera