måndag 4 februari 2013

trött

Denna årstid är inte direkt min favorit.. det e mörkt och kallt och man är förkyld hela tiden...
Är hemma idag med Herman som fick feber igår. Sitter och tittar på bolibompa och äter frukost.

Igår va jag och Ebba på gymmet hon provade funky kids för första gången, dans för 6-8 åringar. Ebba och hennes klasskompis Julia är i samma grupp. Det gick jättebra, hon tyckte det va kul och tyckte jag kunde gå..:-) Tack så mycket, ut och köra 45 min i gymmet. Tycker inte om att kroppen inte är sig själv efter förra förkylningen.. orkar inte samma på vikterna och vi ska inte prata om konditionen, efter 4 min på crosstrainern så va jag lätt vimmelkantig..:(

Och så har vi firat Ebbas födelsedag en massa. Hon har haft tjejkalas. Christer och Herman åkte till badhuset. Bilder kommer i nästa inlägg.:-)

Nu är det nedräkning som gäller, 24 dagar kvar tills semester. Men innan det kommer familjen ingarö och hälsar på. Ska bli så kul, det va en hel evighet sen.
Skönt att ha saker att se fram emot. Känner mig riktigt låg stundtals.
Nu ska jag tydligen läsa Alfons Åberg ..:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar