måndag 3 september 2012

Vår helg

Jag jobbade i bageriet på lördagen. Roligt att få baka lite..:-) sen kom syster och hämtade mig och vi for iväg till två vänner som vi skulle sminka inför ett bröllop.

Vidare till barnkalas, Hermans bästa kompis Mira fyllde 4 år. Vi hade en skön eftermiddag och barnen lekte så bra så vi åkte och köpte thai mat och stannade kvar på middag också. :-)

På söndagen tog vi sovmorgon och lååång frukost! Så skönt. (Ebba överraskade oss med frukost på sängen, gullunge!)
Sen tog vi en tur till stallet. Vi körde förbi Detlef ( min vän Erics extra pappa) som var ute och körde sin nordsvensk. Ebba hoppa ur bilen och följde med Detlef. :-)
Sen ville hon köra Erika. :-)

Idag va jag på introduktionen på cirkelgymmet. Det va kul och jobbigt.

1 kommentar:

  1. Åh jag vill också köra min nordsvensk :) så himla dyrt med alla seldon och vagn bara...

    SvaraRadera